Mesafeli Satış Sözleşmesi
Madde 1 - TARAFLAR
1.1. Sağlayıcı/Aracı Kurum
Adı-Soyadı/Ünvanı: İnovra Group Danışmanlık ve İletişim Anonim Şirketi
TC Kimlik/Vergi No: 7342846959
Adres: ESENTEPE MAH. BÜYÜKDERE CAD. FERKO İMZA NO:
175 İÇ KAPI NO: 7 ŞİŞLİ/ İSTANBUL
1.2. Alıcı
Adı – Soyadı/Ünvanı:
TC Kimlik No:
Adresi:
Telefon:
E-posta :
1.3.Satıcı
Adı – Soyadı/Ünvanı:
TC Kimlik/Vergi No:
Adresi:
Telefon:
E-posta :
Madde 2 - KONU
2.1 . İş bu sözleşmesi 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (TKHK) ve 27.11.2014 tarihli TC Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ne (Yönetmelik) uygun şekilde hazırlanmıştır. Taraflar TKHK ve Yönetmelikten ayrılmayı ve sorumluluklarını bildiklerini, beyan ettiklerini kabul ederler, beyan ve taahhüt ederler. Sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait, www.Sooapp.com.tr internet ortamında elektronik ortamdan siparişini (e-ticaret) yaptığı aşağıda özellikler ve satış ücreti belirtilen ürün satışı ve teslimi ile gereksinimlerinin hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
2.2. Bu sözleşmenin kırılmaları arasında akdedilmesi sözleşmenin taraflarının Shopyz ile ayrı ayrı akdetmiş oldukları sözleşmelerin dinlenmesini engellemez. Yine de bu sözleşmenin tarafları Shopyz'in iş sözleşmesinin tarafının olmaması ve bu sözleşme kapsamında düzenlenen yükümlülüklerin yerine getirilmediğini kabul, beyan ve taahhüt ederler.
2.3. www.Sooapp.com.tr sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve alıcı tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura bu sözleşmenin parçalarıdır. Alıcı, aldığı ürün/ürünlere ilişkin ön bilgilendirme içeriğine sahip olduğunu iş bu sözleşmeyi paylaşmayı kabul etmiştir.
Madde 3 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÖDEME/TESLİMAT BİLGİLERİ
3.1. Elektronik ortamda www.Sooapp.com.tr üzerinden alışverişte yapılan/ürünlerin türü ve türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti aşağıda belirtilmiştir. Faturalanacak kişi ile sözleşme yapan kişi aynı olmak zorundadır. Aşağıda yer alan bilgilerin doğru ve eksiksiz şekilde beyan edilmesi ve yazılması gerekmektedir. Bu bilgi doğru değildi veya noksan olduğu miktarın doğacak zararları tamamıyla karşılamayı Alıcı kabul eder ve ayrıca bu durum çıktısını seçer her türlü sorumluluk da Alıcı kabul etmiş sayılmıştır.
3.2. Satıcının gerekli miktardaki miktarı, Alıcının verdiği bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, kesilmeyen saklı tutarlar. Satıcı siparişte sorun tespit ettiği miktarın Alıcının verdiği telefon, e-posta ve posta adreslerinden Alıcıya ulaşamadığı takdirde siparişin şifresinin koyulmasını 15 (on beş) gün süreyle dondurur. Alıcının bu süre boyunca Satıcı ile ilgili olarak bakımı kesilir. Bu süre içerisinde Alıcıdan herhangi bir cevap alınamazsa Satıcı, her iki tarafın da zarar görmesi için siparişi iptal eder ve durumu en kısa sürede Sooapp.com.tr'ya bildirmekle yükümlüdür.
Alınan Ürün /Ürünler
Adı , kodu : ; … adet
Toplam Satış Bedeli : …. -TL
Ödeme Şekli : Kredi Kartı/Banka Havalesi (EFT)
Teslim Edilecek Kişi :
Telefon numarası :
Teslim Edilecek Adres :
Fatura Edilecek Kişi/Kurum :
Fatura Adresi :
Vergi Dairesi :
Vergi Sicil Numarası :
Kargo Ücreti : … -TL
Madde 4 - SÖZLEŞME TARİHİ VE MÜCBİR NEDENLER
4.1. Sözleşme tarihi, alıcı tarafından siparişin verildiği tarih olan ../../…. 'dir.
4.2. Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, kontrolleri dışında kalma, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her yerde sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını karşılığında ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında sağlamalerini olanaksızlaştırma durumları, mücbir sebep (doğal afet, savaş, ayaklanma, durma süresi, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde vb.) olarak kabul. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer konulardaki gelişmeleri takip edecek ve yazılı olarak bildirecektir.
4.3. Mücbir sebebin devamı sırasında kişisel edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumluluk doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek şans olarak fesih doğmuş hakkı olacaktır.
Madde 5 - SATICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
5.1. Satıcı, 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik tescil edilmediğinde sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder. Satıcının başarısız Alıcıya teslim edilmesi anına kadar sorumluluğu üstlenir, teslim edilememesi veya kabul edilmemesi halinde Satıcının sorumluluğu üstlenilmez. Satıcı iş bu sözleşme konusu ürün sağlam, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim ile bağlanır.
5.2. 18 (sekiz) yaştaki küçük kişiler www.Sooapp.com.tr'dan alışveriş yapamazlar. Satıcı, Alıcının sözleşmede bulunması yaşının doğru olması esastır. Ancak alıcının yaşını yanlış yazmasından dolayı satıcıya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenmeyecektir.
5.3. Sistem hatalarından kaynaklanan gelen fiyat yanlışlıklarından www.Sooapp.com.tr sorumlu değildir. Buna istinaden Satıcı, internet sitesindeki sistemden, dizayndan veya yasadışı internet sitesinden yapılabilir müdahaleler ortaya çıkan tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak alıcı Satıcıdan hak iddiasında bulunamaz.
5.4. www.Sooapp.com.tr'dan kredi kartı (Visa, MasterCard , vs.) alışveriş yapılabilir.. Siparişlerin işleme alınma süresi, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı kaydedildi ve.
Madde 6 - ALICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
6.1. Alıcı, sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir sebepler dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder. Alıcı, sipariş vermekle birlikte iş sözleşmesi hükümlerini kabul etmiş sayıldığını sözleşmede belirtilen ödeme şekline uygun ödemeyi çalışmayı kabul ve tutarlı eder.
6.2. Alıcı, www.Sooapp.com.tr internet dünyasındaki satıcıların adı, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, piyasaya sunulan malın temel özellikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları ve kesintiler vs. ayrılma mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma sağlığın kullanılması ve bu hakkın nasıl alınabileceği, şikayet ve iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi bu ön bilgileri elektronik onay ve beyan eder.
6.3. Bir önceki maddeye bağlı olarak Alıcı, ürün siparişi ve ödeme koşullarının, ürün kullanım talimatlarının, olası durumlara karşı alınan prosedürlerin ve yapılan uyarıların olduğu www.Sooapp.com.tr sipariş/ödeme/kullanım prosedürünün kayıtlı olduğu hasarlı bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi kullandığını beyan eder.
6.4. Alıcı, aldığı ürünü değiştirmeyi istemesi durumunda ne olursa olsun ürüne ve ambalajına zarar vermemeyi, değiştirme anında fatura aslını ve irsaliyesini iade etmeyi, kabul ve taahhüt eder. Ürünlerin Alıcı ya tesliminden sonra zarar görmüş veya iade edilmemeye uygun olmayacak bir durum gelmesi veya eskimiş mal sınıfına girmeyen ürün olması durumunda Alıcı herhangi bir şekilde para değiştirilemeyeceğini kabul beyan ve taahhüt eder.
Madde 7 - SİPARİŞ/ÖDEME PROSEDÜRÜ
7.1.Sipariş
7.1.1. Alışveriş sepetine kaçak giriş veya vadeli KDV dahil TL taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları sipariş boyunca gönderilen bilgilendirme maili ile Alıcıya gönderilen fatura içeriğindeki fiyattır. İş satın alma fiyatı Alıcı tarafından onaylandıktan sonra ilgili banka kartının posu üzerinden işlenmesi alınır.
7.1.2. Süreçteki herhangi bir aksaklık durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler alıcıya sözleşmede devam eden telefon/e-posta yollarının kullanım garantisi ile bildirilir. cihazdan banka ile toplanmak istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın kuruluşunun belirlendiği andır.
7.1.3. İstisnai olarak haklı bir sonuç sözleşmesi konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda Alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgi verip onay vermesi durumunda alıcıya eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da alıcının seçeneği ve seçim sistemi; yeni başka bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara sunulması ya da teslime engel diğer engelin ortadan kaldırılması beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.
7.1.4. Sözleşme konusu malın teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hâllerde Alıcı bu bilgi alınarak ödenmiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç üzerinden her türlü belge en geç gün içinde kendisine iade edilir. Böyle bir durumda Alıcının Satıcıdan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.
7.2.Ödeme
7.2.1. www.Sooapp.com.tr'dan, internet ortamında yapılan alışverişler visa, mastercard vb. online ödeme yönleri ile yapılmaktadır.
7.2.2. Ürünün tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının Alıcı'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkiliz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finansmanın ürün bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Alıcı'nın kendisine teslim edilmiş ürünü 10 gün içinde Satıcı'ya göndermesi zorunludur. Bu tür nakliye giderleri Alıcı'ya aittir.
7.2.3. Alıcı kartı ile ödeme yapmayı tercih etmiş ise Alıcı, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasında bulunan teyit hakları, yasal mevzuat kuralları gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili kayıtlın Banka ve Alıcı arasındaki “Kredi Kartı Sözleşmesi” kapsamında geçerli olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
Madde 8 - SEVKİYAT/TESLİMAT PROSEDÜRÜ
8.1. Şevkiyat; sipariş onayı mailinin teslimatı ile birlikte, ürün/ürünler satıcının anlaşması olduğu yerde kargoya verilir.
8.2. dağıtım;ürün/ürünler satıcının anlaşması olduğu kargo ile alıcının teslim edilmesi. Dağıtım süresi, Siparişin teslimatının mailinden ve sözleşmenin sağlanmasından itibaren geçerli olup, teslimat sürelerine ilişkin bilgi alışverişe konu hizmet sayfasında yer almaktadır. Ürünlerin teslimat şekli ebat, çeşit gibi şartlara bağlı olarak değişiklik gösterdiğinden ilgili ürünün teslimat seçenekleri mevcuttur. Ürünler, Kargo şirketlerinin adrese teslimatı yapmadığı bölgelere telefon bildirimi olarak gönderilir.
8.3. Kargo şubesinin haftada bir gün teslimattan oluştuğu, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksikliklerin hallerde olduğu, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı alıcı satıcıya herhangi bir sorumluluk yüklenmez. Ürün, Alıcı'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul edilmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden satıcı sorumlu değildir. belirtilen içerikte ürün/ürünlere erişmedıysa teslimat hizmetleri müşteri hizmetlerine 0850 532 76 08 telefonla kullanıma uygun olduğundan emin olunarak güncel günler bildirilmelidir.
8.4. Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim almadan Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Kargo Şirketi yetkilisinin paketinin bozuk olması durumunda, ürünün orada açılarak kötü amaçlı hasarsız teslim edilmesi kontrol edilmemesi ve bozulmaması yine bir tutanakla tespit edilmesinin isteme hakkı Alıcı için bakılır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo şubesinin sorumluluğu tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmedi ve tutulanak tutulmuş ise, durum, tutanağının Alıcı'nın kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda satıcı Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.
Madde 9 - ÜRÜN İADE / DEĞİŞTİRME HAKKINA İLİŞKİN PROSEDÜRÜ
9.1. Ürünün yalnızca eskimiş ürün olması durumunda aynı ürün yenisi ile ürün değişikliği yapılır. Ürünün aşınmış olduğu, ürünün tesliminden itibaren 36 saatten itibaren bildirilmelidir. Aksi takdirde, cihazın ürününün yıpranmış olması nedeniyle iade hakkı kaybolmuş olur.
9.2. Alıcının gereksinimleri ve/veya açıkça onun kişisel bilgilerinin derecesine göre mallar için iade hakkı kesinlikle söz konusu değildir.
Madde 10 - CAYMA HAKKI
10.1. 6502 sayılı TKHK ve 27.11.2014 tarihli Yönetmelik hükümlerine uygun olmak şartıyla Alıcı iş bu sözleşmeye ilişkin cayma ücreti üyelik panelinden iptal/iade talebi ile kullanabilirsiniz. Cayma parasının kullanılamayacağı haller TKHK ve Yönetmelik muhafaza edilmedikçe kesin olup, iş bu sözleşme kapsamında da devam etmektedir. Süresi içerisinde, TKHK ve Yönetmelik hükümlerine uygun şekilde kullanımın cayma hakkı nedeniyle Alıcı sorumluluğun kendisine ait olması, zarar tazmini talebi ile Satıcı ve Sooapp.com.tr'ya başvurulmamasını kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.2. Sooapp.com.tr iş bu sözleşmenin tarafı haklarına cayma hakkı Sooapp.com.tr'ya yönelik olarak sunulamaz veya bedel yardımını Sooapp.com.tr'dan talep edilemez.
11.GARANTİ
11.1. Satıcı, ürünleri eksiksiz ve varsa garanti belgeleri ve kullanım talimatları ile birlikte Alıcıya ulaştırmak bedelini kapsar.Garanti belgesi olan, bozulmayan aşınmış olması durumunda, garanti kapsamı ve koşullar içindeki ürünler Satıcıya, gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için gönderilebilir. Bu hal kapsamında kargo gideri Satıcı tarafından karşılanacaktır.
11.2. İş bu sözleşmesi kapsamında sipariş edilen ürünler ile ilgili 6502 sayılı TKHK ve Yönetmelik hükümleri başta olmak üzere profesyonel kendine sahip olunacak olana göre düzenlenen garanti koşulları geçerli ve sözleşmenin süresica uygulanacaktır. Bu sözleşmenin imzalanması ile şartların farkında olduğu kabul edilir.
11.3. Aracı kurum olarak Sooapp.com.tr'nun bu madde kapsamındaki sorumluluğu, sorumluluğu ve taahhüdü edilmemesi kabul, beyan ve tutarlılık gösterirler.
Madde 12 - KİŞİSEL VERİLERİN KORUMASI
12.1. 6698 sayılı Kişisel Verilen Korunması Kanunu (Kvkk) kapsamında kişisel veri olarak tanımlanmış reklam, soyad, e-posta adresi, TC kimlik numarası, demografik veriler, ekonomik veriler gibi bilgiler Sooapp.com.tr tarafından ilgili mevzuat mevzuatına uygun şekilde çalıştırılabilecek, depolanabilecektir. İş bu sözleşmenin uygunluğu Alıcının rızası ve kopyaları ile verilen bilgiler Satıcı tarafından amacına uygun şekilde kullanıldı. İş bu maddeye ilişkin Satıcının ve Sooapp.com.tr'nun hak ve yükümlülükleri, "Satıcı İş Ortaklığı Sözleşmesi - İlan Sözleşmesi ve Sözleşme Ekleri" nde ayrıntılı olarak belirtilmiştir.
13.GİZLİLİK
13.1. Alıcı tarafından iş bu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapma amacı ile satıcıya bildirdiği bilgiler satıcılar tarafından 3. kişilerle paylaşılmayacaktır. Satıcı bu bilgileri sadece idari/yasal olarak başlatılabilen mevcudiyeti çerçeveye açık hale getirebilir. Araştırma ruhsatı belgelenmiş her türlü adli soruşturma kapsamında satıcının kendisinden istenilen şahsın elinde bulunduruyorsa ilgili makama sağlanabilir.
13.2. Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili finansala güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrasında sistemden silinir.
13.3. Alıcıya ait e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca satıcı tarafından standart ürün teslimi ve bilgilendirme amacıyla kullanılır. Bazı dönem bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, kampanya bilgileri alıcıya bölünme sonrasında gönderilebilir.
Madde 14 - YETKİLİ MAHKEME VE YÜRÜRLÜLÜK
14.1. İşbu 14 (on dört) maddeden oluşan sözleşmenin bedelinin dağılması halinde Türkiye Cumhuriyeti kanun ve mevzuat mevzuatı, TC Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın dağıttığı ve ilan ettiği değere göre Alıcı'nın veya Satıcı'nın yerleşiminde yer alan Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkili olacaktır. 6502 sayılı TKHK ile ilgili depolamanın saklanması Tüketici İlçe/İl Hakem Heyetleri de yetkili olacaktır.
14.2. Siparişin gerçekleşme durumunda Alıcı işbu sözleşmesinin tüm göstergeleri kabul edilmiş sayılmıştır. …/…/….
SATICI : ALICI (Tüketici ) :